About me

Ik ben Dirk de Jong, met mijn bedrijf Disruptive Change ondersteun ik klanten bij het optimaliseren van e-commerce activiteiten en bied schaalbare oplossingen om de groei ambities te realiseren. Ook wil ik logistiek en marketing beter op elkaar laten aansluiten. Dit kan zowel voor bedrijven die beschikken over een eigen fysieke logistieke operatie of voor bedrijven die dit hebben uitbesteed. In het logistieke proces zijn er veel mogelijkheden om de klant nog beter te bedienen, dit zijn allemaal kansen om de klant een nog betere service te geven. Ik ben sinds 2008 werkzaam geweest bij diverse internationale bedrijven en heb de mogelijkheid gehad om mezelf vanuit allerlei verschillende rollen te ontwikkelen binnen de logistiek met daarbij een specialisatie in e-commerce. Door de ervaring die ik de afgelopen jaren heb mogen opdoen bij zowel klanten als werkgevers is mij duidelijk geworden dat er veel wordt geïnvesteerd in marketing activiteiten. Kansen om de logistiek beter te laten aansluiten op de customer journey worden daardoor vaak gemist.

Doordat ik voor zowel vervoerders als fulfilment bedrijven werkzaam ben geweest heb ik in bijna alle onderdelen van de supply chain ervaring op kunnen doen. Ik ben onder andere bezig geweest met; business development op strategisch niveau, inbound / outbound en reverse logistics, cross dock, 3PL management, freight management, service optimalisatie en IT integraties. Veel bedrijven focussen zich op hun core discipline; het verkopen van hun product of dienst. In veel gevallen ontbreekt de kennis en gevoel van urgentie om de kansen op logistiek vlak te benutten. De logistieke keten is een essentieel onderdeel van de customer journey en dat is dan ook waar ik ondersteuning kan bieden. Met een frisse blik kan ik bedrijven helpen bij het optimaliseren van e-commerce activiteiten in combinatie met logistiek.

Ik heb bij veel bedrijven in de keuken mogen kijken en daarbij ook de uitdagingen gezien waar je tegen aanloopt tijdens de groei van de e-commerce activiteiten. Uiteindelijk wil iedereen zijn of haar klant de beste beleving bieden.

Heb ik je interesse gewekt of ben je nieuwsgierig laten we dan eens van gedachten wisselen.

Scroll naar boven